Just vad jag behövde

Idag är de en sån dag då allt jag gör skiter sej. Då ingenting funkar och allt bara känns jobbigt.
Jag har dessutom missat en till tid från jobbcoachingen, lyckat Marie. Just nu måste jag ju frammstå som världens mest oengagerade person. Eftersom att jag är en perfektionist så hatar jag då jag inte kan göra bra ifrån mej. De gör mej super frustrerad och de är de enda jag kan gå och tänka på. Vilket resulterar i att allt annat också strular. Bah!

Denna dag har som sagt inte börjat bra. Nu ska jag gå och ringa 1000 samtal till en massa snubbar och snubbor. För att sedan göra denna dag ännu sämre får jag säkert cancer i örat från att tala i mobilen så länge..


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0