I told you so

Guess what, guess what, GUESS WHAT?!
Var till tandläkaren idag och jag hade inga hål, har aldrig haft och kommer aldrig att få. Eller ja, de kanske var att överdriva lite, men ett hål har jag aldrig haft. Nevvah! Har tom hunnit vara på min första skoldag imorse med Fia. Excitening! Dock hade vi inte mkt att göra där, gick bara igenom lite om kursen, vilka böcker som behövs osv osv. Känns riktigt soft iaf. Imorgon är de utgång och Fia är så taggad att jag tro att hon snart kommer måla fejan röd och kuta omkring och gapa hejaramsor. Ni tror mej kanske inte nu, men då du ser en huligan som står och hoppar på din bil så kommer jag stå där och säga;

"Ha-Ha I told you so!"


Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, you know me to well ^^

2008-10-17 @ 13:25:22
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0