Housewife

Jag har varit lite slapp i min housewiferoll här hemma, tycker Crille iaf. Så idag har jag varit riktigt huslig och gjort middan klar på bordet då han kom hem. De ni! Korvstroganoff var beställningen och de ska ju vara en första gång för allt, dock tror jag inte att detta kommer kunna stå på min meritlista, men Crille åt de iaf. Blir nog ingen träning för mej ikväll då jag har lyckats dra på mej förkylningen som Crille hade. Fuck! Jag som trodde att jag skulle klara mig, men inte de. Dock har den inte brutit ut helt ännu så jag ska testa med att propp mig med c-vitaminer. Borde funka, right?!

Jag har hunnit rensa ut en massa kläder från garderoben som kommer hamna på Tradera eller Rödakorset. Endel har tom prislappen kvar, shame on me! Nu är de bara kvar att fota allt och lägga ut..


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0