High five!

Hela min morgon/dag har spenderats i sängen med Donnis. Riktigt mysigt har vi haft de. Dessutom har jag lärt henne high five, något som jag tycker är väldigt viktigt för en hund att kunna. Vi har också sett på repriser av Idol, men ännu har jag inte kommit till fredagens program så våga bara säga vem som går vidare!

Jag måste också haffa ett tillfälle att hacka på idol-stylisten. Vad tänker han med då han klär 16-åriga tjejer som gammla tanter och alla grabbar ser ut som att vara uppklädda för julafton och Arne Weise. Och sen har vi ju då Idol-Elias. Han såg ju ut att vara bakis, som att han dragit på sej de första bästa han hitta för att sen ta sej ner till donken för lite bakismat. De såg ju allvarligt ut som att killen stod och sjöng i pyjamasbyxorna och en ful jacka.. Nope, de gillas inte mina damer och herrar. Nu ska jag återgå till mitt Idol-tittande.




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0