Beslutsångest

Nu är jag farligt nära att beställa en blixt. Till kameran alltså. Valet står mellan en speedlite 580EX och en 430EX. Så om de är någon som har en av dom eller båda, säg gärna vad du tycker!

Jag hatar överhuvudtaget att behöva välja mellan saker. De gäller nästan allt, tvättmedel, godis, lakan, kläder. Och jag hatar att behöva välja mellan två sorter. Tänk om jag ångrar mej, eller ännu värre, om den andra var mkt bättre än den jag köpte! De är ju liksom nånting som jag aldrig kommer att få veta. De som brukar följa med mej och handla vet vad jag menar. Hur många ggr har inte jag och Jennan stått på coopan i 1,5 tim bara för att välja ut lördagsgodis (vad liten jag fick känna mej då jag skrev "lördagsgodis").

Nä, nu är jag rädd att Fia och Sassa skjuter mej om jag inte tar på mej kläderna och går ut på en promenad mej dom.


Later!

Kommentarer
Postat av: jenn

men innan vi ens har bestämt oss för att köpa godis å inte mat eller nått annat.. haha det tar ju typ tre timmar ;)

2008-10-21 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0